dissabte, 8 de juny del 2013

DIARI PERSONAL

Dissabte 4 de juliol, havíem quedat tota la colla per triar un nom que ens representés, tant a nosaltres com al nostre grup de música. Érem almenys trenta nois i noies, però al grup només 5. Jo ja feia unes quantes setmanes que hi donava voltes. Se’m van acudir diferents,  però semblava que per molt que pensés o m’esforcés en trobar un nom, no els agradava. Potser són manies meves però no els hi agrada res del que dic!
Com sempre vam acabar triant el que havia dit el “líder”, i ho dic així perquè, és el més guapo i sempre dóna ordres. No entenc perquè sempre li fan cas. Ara que penso en ell, puc reconèixer (ara que ningú em veu ni em sent), que li tinc una certa enveja. I aquesta enveja, a vegades es converteix en odi, encara que no vulgui.
Un cop vam haver acabat tothom va anar marxant de la plaça del poble. Només quedàvem els cinc amics de sempre. Vam decidir anar al riu, però passant pel costat dels presseguers, per així berenar pel camí. El que vaig agafar jo, tenia cucs a dintre. Vaig pensar que seria casualitat, però el següent que vaig agafar igual.  No era el meu millor dia. Després de banyar-nos i quan ja no picava tant el sol, vam decidir anar a jugar al camp de futbol. Allà, vaig caure, i em vaig clavar un vidre al braç. Quin mal! Però, i ara no entenc perquè però en comptes de plorar o quedar-me al terra adolorit, em vaig aixecar i em vaig posar a riure. Ara que ho recordo, també ric...

El dia va acabar, almenys per mi a les deu de la nit, vaig dia que ja n’hi havia prou d’aquell dia. Els altes de la colla encara van sortir, com cada nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada